Monday 19 June 2017

Sel aastal jääb minul igasugused puhkused ära.. üsna tõenäoliselt! Sest ma alustan 26ndal juunil uut tööd Harvey Nicholsis ja ma olen ülimalt õnnelik ja excited!! Harvey Nichols on megaluksuslik kaubamaja, isegi mainekam kui Harrords, seega olen natuke pabinas kuid tänane induction( niiöelda brändi tutvustus) oli megalahe ja ma kohtasin paöju toredaid inimesi. Õues oli ja on lämbekuumus ning seetõttu lasti meid kaks tundi varem ära, juhhei..

Homme uuesti ja siis nädala lõpuni veel kohvikus ja tulveast esmaspäevast, nagu mainitud, alustan uut teekonda täiesti uues kohas!

                                   Lisan mõned hiljutised pildid väikeste kommentaaridega



ülimalt isuäratavad burgerid, mida me kohvikus serveerime!

Notting Hillis on superlahe pizzakoht, see oli hiiiglaslik..võtsin pool koju kaasa
Inductioni vahepeal oli meil kolm pausi-kaks lühemat ja üks pikem ning viimase ajal läksin terrassile ilma nautima


No comments:

Post a Comment