Friday 2 June 2017

Jällegi on blogisse tekkinud väike paus ja ma olen mitu korda tahtnud postitusi teha aga mul on lihtsalt kiire olnud või mul pole mõtteid olnud..ehkki ühtteist on juhtunud!

Esiteks olen ma viimasel ajal rohkem sketchima hakanud ning seekord üritan ma ka modelle ise joonistada..ehk siis teen ma disaini algusest lõpuni ise! Muidugi on veel pikk maa minna aga esialgu olen tulemusega rahul.




Joonist alustasin ma 'kriipsujukust' ja edasi hakkasin keha nn töötlema nii, et see realistlik välja näeks. Minu suur miinus on praegu pea suurus ja õlad. Need ei sobi kohe üldse, vahet pole mitu korda neid uuesti teen. Aga selleks ongi harjutamine!

Lisaks sellele olen ma viimasel ajal otsinud uut tööd. Hing kipub ikkagi riidepoodi tagasi ja ma igatsen Karen Millenit. Kahjuks pole neil praegu vabu töökohti/piisavalt tunde mulle pakkuda ja House Of Frazerisse ma ei taha lihtsalt tagasi minna. Loodame, et suveks saan kuhugi heasse brändi tööle ja saan kohvikule adjöö öelda.


Ühel megamõnusal päeval käisime Nelega Hackney piirkonnas pildistamas ja lõunatasime ühes kohvikus, kus oli kõik roosa..peaaegu! Aga kõik oli nii ilus ja armas! Lisaks oli ilm super ja õhtul lõpetasime üldse Knightsbridgel, kuhu me ikka pole tagasi pildistama läinud! See asukoht on tuntud oma eriti kalliste ja ilusate majade poolest, niiet paljud inimesd käivad seal lihtsalt pilte tegemas, i'm not kidding :D Knightsbridgel on ka Harrords ja see on jalutuskäigu kaugusel Hyde Parkist, mis omakorda viib sind ühest otsast Oxford Streetile, niiet kui ma sinnakanti satun, jalutan ma alati läbi pargi kuulsale shopingutänavale ja sealt koju või kuhuiganes.

Muide fun fact, filmis Nagu kaks tilka vett Annie maja asus ja asub päriselt ka Knightsbridgel. Kellel on huvi Londonisse tulles vaatam minna, siis selle kohta saab infromatsioni SIIT





No comments:

Post a Comment