Monday 3 October 2016

Ilumessil

Eile oli üks megamõnus päev. Saime pärastlõunal Merlega kokku ja läksime Olympiasse ilumessile. See oli samasuguse põhimõttega nagu ilumessid Eestiski + meigibrändin, juuksehooldustooted, orgaanilised kehahooldustooted jne jne.. kuid kahest tootest ei saanud ma üldse aru, kes seda jama ostaks?

  1) Ühed tädid müüsid seal õhku, ilma liialduseta. Need nägid välja nagu deodorandipudelid ja kätte võttes olid nad justkui tühjad+no õhku täis. Reaalselt neil olid suuremad ja väiksemad pudelid, erinevad maitsed ja puha. No milleks? Hinda ma ei küsinud aga ta oli väga lahke mulle seda rpoovima andma. Toppid mulle selle otsiku suhu ja oleksin nagu õhupalli sisse tõmmanud aga see tuli nii järsku ja nii palju et see ajas mind pigem köhima. Sealt jalutasime ilmselgelt minema.

  2) Teine, natuke nalajakas aga debiilne leiutis.. Putkakeses olid mingid maskid, milles põlesid lambid. Neid oli eritoone ja iga toon tegi midagi vajalikku näonahale. Kui me juba seal olime, siis mõtlesime proovida. Pandi meile need maskid kohe kätte ja lasti värv valida. Mina valisin sinise, mis pidi kasulik olema punnikestele ja Merle pani Punas, mis oli kuivale nahale. No kuidas on see võimalik, et minigd eritoonides lambikesed saavad mul näonaha paremaks muuta? Ilmselgelt olid mul kõik punnid pärast sessiooni alles, nahk oli isegi natuke tundlik. Kõige piinlikum oli see, kui see meesterahvas seal meiega rääkima tuli, küsides kust me pärit oleme ja mida me Londonis teeme, mingit jura ühesõnaga. Ja selle maskiga oli üsna kohmetu rääkid, niiet ma naersin seal omaette kuni Merle rääkis.


Muidugi oli seal igast lahedat nodi kah, näiteks saime me mingid meigieemaldurätikud. Et näevad välja taitsa tavalised pisikesed rätikud, kuid selle teeb eriliseks see, et sa teed ta ainult sooja ve all märjaks ja saad sellega terve meigi näost. Lapike on korduvpestav kuni tuhat korda ning tundus, et need läksid seal kui soojad saiad, sest inimesi selle putka juures oli päris palju. Mina pole seda veel proovida jõudnud, aga Merle ütles, et see isegi töötas.


Kui ma Kylie Jenneri lupkit´i osakonda nägin, vajus mull küll suu lahti. Ilmselt ma seda toodet tutvustama ei pea. Endale sain ma Koko K oma ja Merle võttis mingi sarnase tooni. Kohe kui ma pildi snap'i üles laadisin, helistas mu noorem õde mulle Facebookis, seega on mul talle jõulukink olemas. Kui aus olla, siis pärast natukest Googeldamist ei ole ma isegi kindel, kas tegu on originaalidega, kuid kui toode ise hea on, siis vahet nagu polegi. Hind oli ka täiesti okei.


Noh, ja siis oligi nagu kõik, käisime ja nägime ja veetsime mõnusa pühapäeva. Pärast ilumessi läksime näljastena kuhugi Hiina restorani, kusviie naela eest sai süüa palju jaksasid. Ausalt, see oli ülimalt hea lõpp õhtule. 

No comments:

Post a Comment