Friday 9 October 2015

lovin' it

Ma olen nii rõõmis- kool on ülilahe ja õpetaja on väga inspireeriv. Ta süstib meisse tohutult enesekindlust ja paneb meid klassis mugavalt tunda. Viimases klassis näitas, kuidas masinat niidistadaja igasuguseid muid nippe ja mooduseid mida oleks kasulik teada. Näiteks lasi ta meil isegi pedaali vajutada, et me õige kiiruse õmblemise ajal leiaks. Ma ei jõua lihtsalt ära oodata, millal uuesti kooli saan minna.

See ongi selle halvem pool-kool on ainult üks kord nädalas. Ning kuna see on lühikursus, kestab see detsembrini. Aga praegu olen ma näiteks raamatukogust kolm raamatut võtnud ja väga palju märkmeid teinud. Hull tuhin on peal ja ma tahaks lihtsalt kõike teada ja osata juba!





Eile näiteks lippasin kangapoodi ja ostsin paksema materjali, millest valmistasin ühe väga laheda asja. Lõike andis meile õpetaja ja ütles, et kes soovib, võib selle järgmisesse tundi kaasa võtta,  et me kõik näha saaks. Olen oma tulemusega ülirahul ja panen selle täna selga kogu outfitiga ja järgmine kord panen siia üles.

Oh kuidas ma tahaks õmblusmasinat kuid ma ei taha £50 raisata kui see on halb ja ei kesta kaua, samas pole mul paarsada naela ka tagataskust võtta. Igatahes mingi aeg ma mingi mooduse leian, kuidas see masin saada!

Ma ei teadnud kuidas seda esimest pilti pöörata.

No comments:

Post a Comment