Wednesday 12 August 2015

Viis tundi Riias

Lend Tallinnast Riiga oli kõigest 35 minutit. Kuna mul läheb kell 12.00 alles lend Milaanosse, on mul palju aega, et lennujaamas ringi hängida. Õnneks on siin tasuta Wifi ja praegu istun ma näiteks Costas! Silmad läksid kohe õnnest särama, kui seda nägin. Pikema jututa istusin Chai Lattega maha ning andsin teada, et seni on reis sujunud normaalselt.

Milaanosse jõudes pean ma ostma bussipileti Milaano Centrali bussijaama, et seal edasi 12h ja 45 min bussuga Napolisse sõita. Kõik on okei, sest buss teeb kolm peatust eri linmades ning ma näen kindlasti väga palju. Usun, et see buss on ikka natuke luksuslikum kui Tallinn-Tartu bussid. Elame üle ühesõnaga! Napolis olen ma reedel, 14.08, kell viis varahommikul!

Reisida on lahe ja tore ning bussiga on küll sihtkohtadesse jõudmine aegavõttev kuid ma olen kindel, et minu telefoni mälu saab üsnapea täis!

  


No comments:

Post a Comment