Thursday 9 July 2015

Summertime Madness

Suvi jõudis oma täies hiilguses Londonisse eelmisel nädalal, kui kuumakraade oli 35! Küll oli mõnus Green Park'is päevitustoolis lebada ja muusikat kuulata ja päikest võtta. Muidugi lühkarite ja topiga! Pärast paari päeva ei olnud vaja lisada nii palju meiki näkku kuid siiski oli see oma töö teinud! Otsaette olid tekkinud imepisikesed higipunnikesed. Neid ei ole väga hästi näha kuid mind siiski häiris.

Niisis hakkasin ma otsima mingit head näopesugeeli või midagi mis näonaha uuesti pehmeks ja siledaks muudaks. Alguses ostsin öökreemi, mis siiani on head tööd teinud kuid tahtsin midagi mida saaks ka hommikul peale kanda. Niisis maandus minu ostukorvi näopesugeel. Üllatus oli kodus suur, kui avastasin, et viimasel ajal ostetud keha -ja näohooldustooted on kõik Gatnierilt. Imeline Summerbody kreem, mis on kergelt pruunistava toimega, nahka niisutav ja säravamaks teev päevitusõli. Nägu on hoolitsetud ja punnikesed on kadunud.

 Lisaks on nahk tänu mõlemale näotootele väga pehme ja isegi poore on vähem! Garnieri toodetest on mu listis veel üks kehalosjon, mida mul tegelikult vaja pole aga ta on sheavõiga, ta on ilusas pudelis ja ta lõhnab nagu mingi parfüüm!

See Rimmeli veinipunane küünelakk sai täna soetatud ning see on lihtsalt nii superilus toon, et ma kohe ei teagi! See on reaalselt küünele kandes ka tume veinipunane ning piisab ühest kihist, et saavutada imeline tulemus!





No comments:

Post a Comment