Friday, 15 May 2015

Ma üritan iga kord välja minnes mingit uut kohta leida. Kas lähen tundmatus peatuses maha või pööran tundmatusse tänavasse - avastada on nii palju! Nõnda jalutasin eile Oxford Street'ile uut tänavat pidi. Kõik majad olid uhked ja ilusad. Inimesed väga peenelt riides. Krabasin Starbucks'ist jäälatte ja liikusin imestades edasi. Täiesti juhuslikult, muide, sattusin kuhugi muuseumisse. Sissepääs oli tasuta ja ja muuseumi teemaks oli muusika. Vanad klaverid ja viiulid. Kõrvalhoones ja osaliselt ka muuseumihoones asus muusikakolledz.




Otsisin viimaks üles ka Victoria's Secreti poe, mis asus kohe Oxford Street'i juures. Kuigi varem elasin siin kaheksa kuud ja nüüd olen siin olnud kuu aega, ei olnud ma seal varem käinud. See oli tõesti väga uhke. Seal oli vist kokku neli korrust ja kõige all oli PINK osakond. Ostsin sealt väikese kehahoolduskomplekti. No kõik need kehalosjonid ja kreemid ja spreid lõhnasid nii hästi, et nii raske oli valida. Kui ma Eestist ostsin kehalosjioni ja sprei, läks mul 42eur.. oli muidu 40 kuid kott oli 2eur.. või lihtsalt see "pakkimine" mis tähendas seda, et panid lihtsalt selle roosa paberi sisse mu kauba. Siin sain kogu komplekti, mis sisaldas 125ml kehalosjonit, kehaspreid -ja pesugeeli kõigest 17 naela eest. Plus ma maksin PINK osakonnas ja sain ilusa mummulise koti ja nad panid mu kauba ilusasti paberi sisse, mõtleks vaid, täiesti tasuta!





No comments:

Post a Comment