Saturday 17 January 2015


Ma ei tee seda tihti, aga seekord tahan jagada oma väga head kogemust mineraalkosmeetikaga. No, olen kaua aega seda juba kasutanud..alates sellest, kui paar aastat tagasi õega ilumessil käisin. Kasutasin siis pikalt Micabella mineraalpuudrit. Hind oli küll 30 eurot aga see kestab väga pikalt ja pole vaja iga kahe kuu tagant uut puudrit osta. Kui inglismaale läksin, ei leidnud ma aga Micabella tooteid kuskilt kuid leidsin ühest kohast BareMinerals'i mineraalkosmeetika tooted. Kohapeal tehti meik valmis ja tulemus oli jällegi väga ilus. Kui jälle koju, Eestisse, tulin, ostsin Micabella puudri. Kui õele sünnipäevaks sama puudri ostsin, tutvustas müüja mulle uut liptint'i mis on nende sarjas uus ja neid on saadaval mitut tooni. Mina valisin naturaalse nude tooni ning olen jällegi väga rahul. Kui panna alla tavalist hügieenilist ja Micabella liptint'i peale, on tulemus väga kauakestev ja huuled on väga ilusad, niisutatud ja värv püsib kaua peal! Soovitan soojalt Viru Keskuse aatriumist kasvõi proovida Micabella mineraalkosmeetikat, sest kvaliteet ja tulemus on seda natuke kallist hinda väärt! 

Pildid eilsest õe sünnipäevapeost, huultel muidugi minu hea huuletint. Seda saab panna peale kas näpuga natuke vähema ja tagasihoidlikuma tulemuse jaoks või kaasaantud pintsliga tumedama ja julgema tooni saamiseks.











No comments:

Post a Comment