Saturday 3 January 2015

Aastavahetus

Minu aastavahetus oli sel aastal natuke teistsugune kui tavaliselt. Tavaliselt on mul plaan vähemalt paar päeva või nädalat varem välja mõeldud kuid sel aastal ei teadnud ma tükk aega mida teha. Lõpuks otsustasin niisama kodus olla ja vanematega uue aasta vastu võtta. Kuid siis ütles õde, et ta sai meile laua kinni ühte hotelli, kus ta peika töötab. Seega oli kindel plaan paigas. Aasta viimasel päeval nägin ühte head pakkumist, kus otsiti klubisse Hollywood promotüdrukuid Smirnoff jooke müüma. Tavaliselt jään ma sellega alati hiljaks, ehk kui ma kirjutan, siis on juba keegi leitud. Kuid seekord ma saingi tööle. Olin väga põnevil ja ootasin suure huviga. Sättisime õe juures end valmis ja jooksime teise õe juurde, et seal ka natuke istuda. Kui lõpuks hotelli jõudsime, oli kell kohe 12 saamas. Mõned minutid enne südaööd jooksin Hollywoodi poole, et enne rahvamassi klubisse saada. Minu esimene minut uuel aastal mööduski joostes ja vabaduse väljakul end läbi rahvamassi surudes. Poleks oodanud ei sellist lõppu, ega ka algust. Igatahes kui ma klubi ette jõudsin, ei olnud seal õnneks üldse rahvast ja teine tüdruk juba ootas mind. Läksime sisse, panime riidesse ja ootasime natuke, kuni kell üks saab ja me tööd saame alustada. 
   Jäin väga rahule, sest muusika oli hea, saime normaalselt tippi( kolme tunniga mõlemad 25 eurot ) ja samal ajal lõime ka ise tantsu ja pilti tehti ka! tahaks näha neid juba. Peale lõpetamist olid päkad krampis aga see kogemus oli seda väärt ning teeksin hea meelega mingi aeg seda uuesti!

                                                              Head uut aastat kõigile !!








No comments:

Post a Comment