Monday 15 December 2014

Minu kleit, mille ma Sheinside'st tellisin ei ole ikka kohale jõudnud. Paar päeva tagasi vaatasin kui kaugel see on ning nägin, et 9. detsember pangi Hong Kongist teele alles. Ma loodan, et saan ikka jõuludeks kätte. Aga vahepeal tellisin Buduaarist kaks pusa. Ühe sain täna juba kätte ning see on nii ilus, pehme ja soe. 


 Meil on tööl käimas mäng, kus valitakse parim klienditeenindaja. Kes müüb kõige suurema summa eest asju, ongi võitja. Kuid see ei ole ainult meie kaupluses, vaid ka Viru Zaras ja vist teistel sama firma alla kuuluvates poodides. Võitja saadetakse Leetu suurele firma aastavahetuspeole! Läinud nädalavahetusel müüsin väga hea summa eest asju. Võiduvõimalus on õhkõrn kuid see tunne, kui saad kliendi õnnelikuks teha, on nii hea ning teeb kohe tuju ja päeva paremaks.



Vahepeal on meili peale tulnud mulle naljakad pakkumised. Ühel päeval tuli mulle kutse Kanal kahe aastavahetuspeole. See toimus kahel päeval kuid kahjuks olin mõlemal päeval tööl ja kuna kutse saadeti ainult paar päeva enne toimumispäeva, ei jõudnud ma kellegiga päevi ära vahetada. Oleks lahe olnud näha, kuidas see saade stuudios valmib. Teiseks sain väga laheda kutse aastavahetuspeole, mida korraldab GLOW make-up. Ma ei tea veel, kas saan töökaaslasega päeva ära vahetada, kuid kui saan siis lähen kindlasti! 


Vahepeal pean teile ühte raamatut soovitama, mille ise kahe päevaga läbi lugesin. Raamatu nimi on Orjaplika ja see räägib Briti naisest, kes värvati seksiorjaks Amsterdami. Nüüd on ta juba umbes 30-40 aastane kuid orjaksmüümise ajal oli ta kõigest 19. Raamatu tutvustus SIIN


No comments:

Post a Comment