Wednesday 3 December 2014

Ilusat jõulukuud kõigile! Kahjuks algas see kuu minul haiguslehega - olen jälle angiinis. Arst kirjutas mulle tugevama antibiootikumi ning kutsus mind esmaspäeval tagasi. Praegu on enesetunne isegi normaalne ja olen saanud ennast lihtsalt välja puhata. Sain ka mandlioperatsiooni aja jaanuaris. Olen nii palju igasuguseid jutte lugenud erinevate inimeste operatsioonidest - kes oksendab verd, kellel eemaldatakse mingi toru, kui nad juba ärkvel on, kellel oli operatsioon lihtsalt halvasti läinud. Ma nii kardan, samas mõtlen, et peale taastumist saan aru, et see kõik oli seda väärt ja mitte enam iga kuu angiinis. 

Eile tuli õde meile ja tegime piparkoogipalle šokolaadikastmes. Neid on väga lihtne valmistada. On vaja ainult piparkoogitainast ja 300g šokolaadi. Võtad pisikese tüki tainast kätte ja teed sellest pallikese ja paned ahjuplaadi peale. Need valguvad ahjus natuke laiali, seega ei soovita ma neid täitsa külg külje vastu üksteise kõrvale panna. Hoiate nii kaua ahjus kui proovite ja saate aru et võib välja võtta. Kui meie ahjust välja võtsime olid need suhteliselt pehmed ning panime need külmkappi jahenema. Selle ajaga sulatasime šokolaadi ja lihtsalt kastsime need külmad pallid šokolaadis. Nii lihtne, odav ja tulemus on imehea!


No comments:

Post a Comment