Friday 6 February 2015

Kenza

Kuna me peame tööl tegema moekoosolekuid, otsustasin teha kellestki, kellest ma natukenegi tean ja kes mulle meeldib..kellest ma saan rääkida ka nii, et ma ei pea google abi kasutama. Võtsin siis Kenza, kes on Rootsi suurima lugejaskonnaga moeblogija. Ta alustas sellega 15. aastaselt ja juba aasta hiljem kirjutati temast kohalikus ajalehes ning sealt sai tema tähelend alguse. Ta alustas varakult ka modellitööd ja samal ajal oli ta MTV's VJ. Aastatega kogus ta blogi lugejaid üle maailma ja täna loeb ta blogi üle saja tuhande lugeja nädalas. Tänu sellele on ta võitnud ka üle kümne auhinna. Mina jälgin tema blogi peaaegu igapäevaselt ja mis tema juures kõige rohkem meeldib on see, et ta ei tee end blogi abil kellekski teiseks. Ta ei ürita olla sada protsenti moele pühenduv inimene. Selles mõttes, et ta suudab aega leida ka reisimiseks ja oma perekonna jaoks ja muidugi oma peika jaoks. Tal on postitusi ka sellest, kuidas tal näiteks tarkusehammas välja tõmmati. Peamine eesmärk on siiski moel ja mulle meeldib väga ta outfiti postitusi vaadata. See, kuidas ta sobitab omavahel kokku Nike botased ja karvase jaki, või hirmkaalid disainersaapad koos tavaliste H&M teksadega.. see mõjub kuidagi inspireerivalt. Ma ei teagi miks, vahest ehk seepärast, et ta suudab näidata, et moeblogijad ei pea alati pealaest jalatallani kandma hirmkalleid rõivaid ja moodi suudab nii järgida igaüks. Tuleb olla ainult julge, enesekindel ja loominguline, täpselt nagu Kenza ise seda on! 

                                                              Minu lemmikuimad outfitid :


Siin on tal sobitatud Chaneli kott ja Nelly'st tellitud jalatsid.


See seelik!



See viimane on väga minulik. Mugavad ketsid, skinny teksased ja lohvakas jakk või mantel ja sall!





No comments:

Post a Comment